Borang Pesanan Amiza Butik

BORANG PESANAN (ORDER FOFRM)

 

Name:
Address :
Contact Number :
Email Address:
Product code & quantity:
Alternative Code (Kalau barang yang saya nak xde, sila pilih kod ni):
Payment method: Maybank
Public Bank
BSN
I will pay latest by (before/ on):
Note:
I agree with AmiZa Collection terms & conditions: Yes, I Agree

Get your own free form like this one.

Friday, December 30, 2011

Selamat Tahun Baru



Selamat tahun baru, hope segala yg di inginkan pada tahun ini (2011) telah pun tercapai, bagi diri aku, rasanya ada yang tak tercapai lagi, rasa something yang belum tercapai, tapi tak tahu ape bendanya. hahaha. anywy walauapapun, aku berharap semua nya akan berjalan lancar pada tahun 2012.
tahun ini aku telah berjaya mencapai :-


- Mendapatkan Lesen kereta.
- Dapat bawa kereta jauh sudah. haha
- Telahpun membuat simpanan tok masa hadapan. (simpan awal tahun & akhr thn jep) bulan2 lain tak sempat nak simpan. haha
- telahpun banyak abis duit dengan benda yang tak berfaedah (xbagus)
- Berjaya kerja di tempat lama lebih setahun. (ingat nak berhenti masa tgh tahun ke if ade kje lain pada tahun nih)
- lagi ?? 
- Bahagia bersama famaly & orang yang tersayang. 

2012, akan aku mula kan dengan sesuata yang lebih terancang. if guna duit, tak nak sampai pocket kering, must be have saving money . shopping pekara yang penting jep, dalam masa yang sama nak bantu fmly. 
End. 


sign : iZzah Farhana (ini saya aje) 




No comments: